Gå til hovedindhold

EDC


Websitet som den stærke rygrad i en kompleks forretning

Bygget på indsigter & visioner

For en forretning som EDC er et website ikke bare et digitalt visitkort. Det er forretningens rygrad. Der er sket meget på det digitale boligmarked i de seneste år, og EDC havde formatet og visionerne til at være med helt i front. Det nye website skulle gøre brug af visioner og indsigter i skabelsen af et brugercentreret og datadrevet værktøj for mæglere og kunder. Websitet, der har over en million hits hver måned, bygger på den viden, som de mange mæglere har opbygget igennem årene, og skal være grobunden for en fremtidig datadrevet og digital mæglerforretning. 

Fremtidens digitale ejendomsmægler

Ambitionen var at skabe en digital ejendomsmægler. Baseret på valid indsigt skulle den digitale mægler tilbyde inspiration og kvalificerede forslag, der rækker udover det, som brugerne selv kunne finde frem til. Det nye website tilbyder en række ny funktionalitet, der udvider mæglerens mulighed for rådgivning. F.eks. muligheden for, at mægler og kunde logger på websitet sammen. Det gør websitet til et fælles redskab, der udvider muligheden for rådgivning og service. Desuden er løsningen intuitiv og let tilgængelig at arbejde med for de mange redaktører - og fremtidssikret, da den er integreret med EDCs bagvedliggende systemer. 

Fællesskab med plads til den enkelte

Websitet understøtter EDCs fire forretningsområder, Privat, Erhverv, Leje og Landbrug samt deres 230+ mæglere, og fremstår som en konsistent og solid enhed. Det er lykkedes ved, at vi har skabt en ny visuel identitet og et fleksibelt designsystem, der understøtter brandet på tværs af en lang række sidetyper, funktionalitet og formularer. Desuden giver det hvert forretningsområde og den enkelte mægler mulighed for den frihed, de nyder godt af som en del af EDC. Løsningen er implementeret responsivt til alle platforme og udviklet i den seneste version af Umbraco og .NET.