Gå til hovedindhold

F&P


Hjemmesiden som vidensbank for en hel branche

Billede af hjemmesiden på en bærbar skærm

Holdninger og viden i centrum

F&Ps hjemmeside fungerer som information- og vidensbank for F&Ps mange kommunikationskanaler og er struktureret omkring de forskellige holdning- og vidensområder. Hvert område er bygget op, så de forskellige brugergrupper har let adgang til og overblik over emnet, samt til den nyeste viden på området og dialog med F&Ps vidensmedarbejdere.

Billede af farver brugt på hjemmesiden

Let tilgængeligt og indbydende

Med udgangspunkt i F&Ps nye visuelle identitet, har Charlie Tango designet en digital oplevelse, der fremstår elegant og simpel og gør de store mængder, til tider tunge, information, overskuelig, let tilgængelig og indbydende at gå ombord i. 

Billede af hjemmesiden på en mobilenhed
Billede af en landingsside med statistik

Brugercentreret information

Hjemmesiden skal svare på de forskellige målgruppers spørgsmål og bringe F&Ps megen viden og interesseområder i spil. Dette gøres med en kombination af enkle, brugercentrerede og opdaterede informationssider, links til øvrig relevant viden og nem mulighed for dialog med de relevante vidensmedarbejdere.

Billede af hjemmesiden på en tablet
Billede af flere landingssider på mobilenheder