F&P
Hjemmesiden som vidensbank for en hel branche
F&P er forsikring og pensionsselskabernes brancheorganisation i Danmark. Organisationen varetager branchens interesser og arbejder for at kommunikere branchens rolle i forhold til løsning af relevante samfundsproblemer. Dernæst har de en vigtig opgave med vidensdeling mellem medlemsselskaberne, hvilket i høj grad foregår på og omkring F&Ps hjemmeside. Charlie Tango har designet hjemmesiden, der præsenterer organisationens holdninger og store viden, for både medlemmer og eksterne interessenter med interesse i organisationen.
fogp.dkHoldninger og viden i centrum
F&Ps hjemmeside fungerer som information- og vidensbank for F&Ps mange kommunikationskanaler og er struktureret omkring de forskellige holdning- og vidensområder. Hvert område er bygget op, så de forskellige brugergrupper har let adgang til og overblik over emnet, samt til den nyeste viden på området og dialog med F&Ps vidensmedarbejdere.
Let tilgængeligt og indbydende
Med udgangspunkt i F&Ps nye visuelle identitet, har Charlie Tango designet en digital oplevelse, der fremstår elegant og simpel og gør de store mængder, til tider tunge, information, overskuelig, let tilgængelig og indbydende at gå ombord i.
Brugercentreret information
Hjemmesiden skal svare på de forskellige målgruppers spørgsmål og bringe F&Ps megen viden og interesseområder i spil. Dette gøres med en kombination af enkle, brugercentrerede og opdaterede informationssider, links til øvrig relevant viden og nem mulighed for dialog med de relevante vidensmedarbejdere.