Wørk app
App til den moderne arbejdsplads
Wørk er en effektiv app til dagens hybride arbejdsplads. Appen muliggør deling af informationer om interne aktiviteter og ærinder. Her kan du eksempelvis sikre den daglige planlægning for kollegaer og synliggøre ferier, tandlægetider og sygedage, samt specielle lejligheder såsom sommerfester og julefrokoster. Der fandtes ikke en løsning, da behovet opstod for os, så derfor besluttede vi at designe og bygge vores egen app, som blev til Wørk.
Vigtig funktion under Corona
Selve idéen om appen opstod faktisk for en del år siden og blev ligeledes udviklet dengang, men i takt med pandemiens tag på samfundet, blev Wørk brugt mere aktivt og videreudviklet yderligere. Vi fik selv et behov for at kunne kommunikere vores aktiviteter internt, samt at alle lag i virksomheden kunne operere mere transparent og inkluderende. Samtidig tydeliggjorde nedlukningerne også, at vi havde behov for større fleksibilitet med ordentlig balance mellem hverdag og arbejde.
Fremtidens arbejdskultur
Vi ser en helt klar udvikling i, hvordan vi takler vores arbejde, som også afspejles i samfundets øgede fokus på et mere flydende arbejdsliv. For os er det vigtigt at give plads til den hybride og fleksible arbejdsplads, hvor man ikke skal sidde limet til sit skrivebord fra kl. 8 til 16. Vi tror på, at man som menneske arbejder og trives bedst i autonome omgivelser med tillid til, at man selv kan tage vare på sin tid og arbejdsproces. Samtidig gør vi også alt for at skabe rammer, der gør, at vi føler tilknytning og ønsker at samles fysisk, heriblandt gennem kontorets design og planlægning af sociale arrangementer.
En bæredygtig løsning
Wørk er resultatet af vores mangeårige arbejde og udforskning af den bæredygtige arbejdsplads, hvor nøglen til løsningen særligt var fleksibilitet, gennemsigtighed og organisering. Den flydende planlægning af virksomhedens aktiviteter og ærinder kan altid tilpasses i forhold til behov og størrelse af arbejdsplads. Derudover kan platformen også bruges til at informere kollegaer om interne såvel som eksterne arrangementer, samt indeholde kontaktoplysninger på alle virksomhedens medarbejdere.